Thursday 7 July 2011

PEMIMPIN PAS : BANGANG

Kepimpinan tertinggi PAS menghantar permohonan kepada YDP Agong agar diperkenan oleh YDP Agong untuk bertemu dengan mereka untuk membincangkan Isu Perhimpunan Haram yang bakal berlangsung pada 9 julai 2011 sabtu ini.

Malangnya golongan ini telah menunjukkan sikap kurang CERDIK mereka dan mereka terlupa bahawa sikap kurang CERDIK mereka sedang dipertonton secara live oleh rakyat Malaysia seramai 27juta orang manusia.

Mari kita lihat Formasi Pergerakan mereka untuk mengadakan Perhimpunan BERSIH 2.0

1) Merangka agenda PERHIMPUNAN 2.0 


2) Memilih golongan bijak pandai tetapi KURANG CERDIK ( Golongan Peguam) untuk mewakili mereka sebagai leader perhimpunan BERSIH 2.0 ( AMBIGA ) 


3) Ambiga diberi tugas agar MEMANASKAN lagi suasana agar mendapat perhatian rakyat dan suku sakat mereka.Dalam masa yang sama memperoleh Dana khas daripada negara luar (YAHUDI) untuk membantu mereka menggulingkan Orang MELAYU


4) Operasi Cabar-mencabar parti Politik n NGO yang support Kerajaan


5) Menetapkan tarikh Perhimpunan 


6) Melakukan manipulasi diantara mereka sesama sendiri ( Siapa nak lead perhimpunan tersebut ) 

ikuti Formasi ini sehingga selesai dari masa ke semasa.....

Yang sebetulnya perhimpunan BERSIH 2.0 ini adalah masa kemuncak golongan seperti MEREKA melihat saat kehancuran BANGSA MELAYU akan berentap sesama MELAYU dan akhirnya MELAYU akan menjadi bangsa yang dipijak-pijak oleh bangsa asing. HAHAHAHAHA........

No comments:

Post a Comment